Milijarda pregleda spota ‘Bohemian Rhapsody’ benda Queen

Grupa Queen nastavlja ispisivati muzičku historiju, i to (ponovno) zahvaljujući svojoj kultnoj pjesmi ‘Bohemian Rhapsody’. Naime, spot pjesme dosegnuo je 1 000 000 000 (da, milijardu) YouTube pregleda i time postao prvi muzički spot iz perioda od prije 1990-ih koji je na toj platformi dosegnuo tu iznimku brojku!

„Jedna milijarda YouTube pregleda za ‘Bohemian Rhapsody’! Nevjerojatno nam je da naša muzika još uvijek ima ovakav utjecaj – hvala vam na tome!“, stoji izjava Queena na njihovoj službenoj Facebook stranici povodom ovog uspjeha.

Spot za Bohemian Rhapsody, singl objavljen 1975. godine, općenito se smatra prvim promotivnim muzičkim spotom, čime je zabilježena historija i otvorena su vrata formatu koji će muzičari i muzička industrija objeručke prihvatiti u desetljećima koja su slijedila! I pjesma i video su i danas od velikog značaja te inspiriraju i zabavljaju fanove širom svijeta, više od 40 godina od svoje originalne objave.

Legenda kaže kako je Freddie Mercury pjesmu ‘Bohemian Rhapsody’ započeo stvarati kasnih 1960-ih, za vrijeme studentskih dana, da bi je bendu djelomično predstavio tek početkom 70-ih. U svom stilu, šepurio se kako ima materijala za tri pjesme, ali da razmatra da sve stihove spoji u jednu dugu ekstravagantnu muzičku priču. Finalna verzija oblikovana je u „revolucionarnu“ šest-minutnu mini-rock operu, i ubrzo je postala Queenova definirajuća pjesma i zaštitni znak.

Za snimanje spota, inspiriranog naslovnicom albuma ‘Queen II’, grupa je angažirala redatelja Brucea Gowersa, koji je s bendom video snimio za svega tri sata u Elstree Studiju, a toga se prisjetio i sam redatelj: „Sa snimanjem smo započeli u pola 8, završili smo u pola 11, i 15 minuta nakon toga smo već bili u pubu!“. Video je premijerno prikazan 20. novembra 1975. godine u popularnoj emisiji Top Of The Pops, već u prvim minutama zaintrigirao publiku, a sve ostalo je historija.

Pjesma je po objavi dosegnula #1 UK Singles Chart poziciju i tu se zadržala punih devet sedmica, dok je u SAD-u dosegnula Top 10 i time postala Queenov prvi singl s kojim su uspjeli dosegnuti top 10 poziciju US Singles Charta.

Kako bi proslavili brojku od milijardu YouTube pregleda, skupina je tim povodom predstavila remasteriranu HD verziju videospota, koja je premijerno i ekskluzivnu dostupna putem službenog Queenovog YouTube kanala.

Uz to, Queen, YouTube i Universal Music pokrenuli su i globalnu kampanju „You Are The Champions“, kojom pozivaju fanove diljem svijeta da se uključe u kreiranje tri nova videospota skupine. Kako stoji na službenoj stranici kampanje, pozivaju se plesači, pjevači, muzičari i vizualni umjetnici da kreiraju i prijave svoj video-sadržaj za pjesmu po izboru – „A Kind Of Magic“, „Bohemian Rhapsody“ i „Don't Stop Me Now“, i time si pruže priliku da upravo njihove kreativne prijave budu odabrane kao novi službeni videospotovi navedenih pjesama. Prijave za kampanju započet će u narednim danima, a svi detalji dostupni su na službenoj stranici kampanje.

Please follow and like us:

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *