Crveni karton tvrdi da ‘Ima nade’

Četvrti po redu spot kruševačkih ska pank buntovnika, benda Crveni karton i reditelja Siniše Cvetića  “Ima nade” dolazi baš u pravo vreme, kada, čini se, lokalne i regionalne novine, internet portali i ostali mediji previše promovišu bogate klince Instagrama, samoproklamovane „zvijezde“, bahate bogataše i njima slične kreature modernog društva.

Nakon singlova “Buđenje”, “Da pređemo na stvar” i “Devedesete” ovo je četvrta vizuelizovana pjesma Kartona sa hvaljenog prošlogodišnjeg albuma “Buđenje”, objavljenog za beogradsku izdavačku kuću Take It Or Leave It Records.

Pjesma, ohrabrujućeg i obećavajućeg naziva „Ima nade“, govori o receptu za bolji i uspješniji život u danas sve demoralisanijem društvu. Kao i do sada, spot je zadržao underground izgled, „uradi sam“ produkciju, i budžet koji nije premašio par piva, dobru klopu i kvalitetan du(h)van!

Rušenje grada simbolično oslikava kolaps kompletnog sistema vrijednosti u društvu, koji nam je pokucao na vrata prije par decenija, raskomotio se i odomaćio, i izgleda nema namjeru da ode, a sve zbog ljudi, korporacijskih giganata, čiji je jedini cilj novac i samozadovoljstvo, hedonizam I megalomanija.

“Karikiranje situacija u kojima se glavni junaci nalaze na početku spota je bilo potrebno, kako bi se naglasilo stanje prosečnog čoveka u društvu, kod nas. Usiljena idila, sa obiljem trećerazrene glume, namenski isforsirane, samo je dočarala ono što je kod nas jedino izvesno, a to je, da je taj mir, nedeljnog popodneva, spokoj kojem težimo, gotovo nemoguć, jer ga prekida baš On ili Oni, a On je džin u odelu, što bi Ameri rekli “the suit”, On koji kontroliše sve, pa tako kontroliše i naš i Vaš život”, zaključuju članovi benda.

Please follow and like us:

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *